BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 19, 2011

lelaki handsome itu

setelah berhempas pulas selama 2minggu
akhirnya siap juga report prektikal hamba
dengan berbekalkan cover berharga seratus ringgit serta bertinta emas,
hamba harap hamba dapat gred A untuk prektikal ini

bukan senang nak hantar report ni
penuh dugaan dan rintangan
bukan stakat masa,wang ringgit dan tenaga yang dikorabankan
tapi juga air mata
hahaha
tapi bukan air mata aku la
air mata kawan yang tumpah
hampir2 kami tumpas di tangan report
nasib baik tak tersungkur pasrah je

report oh report
dari taiping kami merentasi pulau pinang
untuk menghantar report kami dengan selamatnya
oleh kerana report tu sangat berharga,
tak dapatlah hamba tunjukkan wajah encik report dua bersaudara itu
hahaha

sudah2 la cerita pasal report
buat hati hamba tak gembira je

mari kita cerita pasal laki hensem
hahaha
terubat sikit hati yang terluka
hihihi
ok,
tadi den mengharungi detik yang sangat panjang untuk menunggu ketibaan bas
bagi membolehkan den pulang ke pangkuan keluarga
2jam hoi!
letih aku tunggu
naseb baik la ramai jejaka hensem
boleh jugak isi masa lapang guwa

aku musykil la hari ni hari apa
tiba2 je alor setar dipenuhi laki2 hensem
semua stok2 wajah ahli syurga
mana datang tah diorang semua tu
kejutan budaya la jugak aku kejap..
hahaha

jangan disangka air yang tenang tiada buaya
begitu juga dengan lelaki hensem
jangan disangka hensem tiada awek
erk?
of kos la laki hensem ada awek
itu aku faham la
yang aku tak faham,
kenapa pasangan sekarang suka berlagak ala2 suami isteri yang sah
makwe cium tangan pakwe sebeblum berpisah,macam bini mithali
tak kurang jugak pakwe cium tangan makwe lepas makwe cium tangan dia
yeksss sangat

tapi aku ada satu cerita pasal laki hensem dalam meribrown
dia bukan keje kat situlah
dia pelanggan
hensem oiiii
lama gila dia duk baca suratkhabar dalam meribrown
tau la nak aircond,
tapi tak payah la sampai mengeja baca paper tu kan
hahaha

lepas tu,,laki hensem keluar dari meribrown
aku perasan macam dia duduk belakang kerusi aku
lama jugak la aku control ayu
tapi bila aku pandang belakang,,
cesss,,laki tua rupanya
mana pergi laki hensem tadi?
sobbssss

ehh,,itu laki hensem tadi!
cehh,,naik bas sama dengan aku ke?
buat penat je aku tercari-cari

No comments: