BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 26, 2011

hebat sangat ke keje dekat bank?

asal pergi bank je
aku rasa nak emo
satu,,
sebab kena menunggu lama tahap gaban
satu2 bank taknak pulak satu jam menunggu baru dapat berurusan
semalam aku pi dua bank
pergi pukul 9,
dekat pukul 12 baru sampai rumah balik
lambat dowh..
rasa nak mengamuk2 je kat situ

dah la lambat,,
suka menyembang sesama sendiri pulak tu
dah nampak orang ramai,,buat la kerja cepat sikit
makin orang ramai,,
makin dia nak menyembang plak

yang paling tak tahan,,
kurang ajar
semalam akak aku pergi bank jugak
pastu teller tu marah sebab akak aku amik duit pakai buku
dia marah la
akak aku ada kat bank tapi nak keluarkan pakai buku
hellooooo,,
dengar cerita bank ko tu boleh keluarkan RM 1500 je sehari
pakai kad
orang nak keluarkan beribu-ribu-ribuuu..sebab tu la pakai buku

lagipun,,
yang si teller tu kecoh pehal
suka hati kteorg la nak keluarkan pakai buku ke pakai kad ke
duit kteorg kot
kalau tu duit dia,,
lain cerita la nak mengamuk ke hape an..

apa,,diorg ingat,,
semua yang pergi keluarkan duit kat bank tu orang kampong yang tak tahu ape2 ke?
suka2 hati je nak marah sana sini
lapor kat suratkhabar baru tahu..
huh!

No comments: