BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 20, 2011

berdating

lokasi di rahsiakan

setelah membanting tulang empat kerat
untuk menyiapkan report prektikal
kami keluar la dating
untuk meraikan kejayaan menghasilkan dua buah report
dalam masa 2minggu
disebabkan aku berfoya2 dulu
tempoh untuk siapkan report tak sampai 2 minggu pun
penat gilosss

kami yang dimaksudkan bukanlah insan2 di atas sahaja
tapi
lihatlah di bawah
hehehe
saya dating dengan depa
bukan dengan orang di atas


muka-muka tak bermaya kerana report

kami konon dating untuk melepaskan segala beban report didada
skali ada kawan call waktu kami tengah makan
cakap pasal report dia kena reject sebab color hardcover
perghhhh
nasib baik aku dah melantak
kalau tak,,
memang tak lalu makan la dengar berita macam tu

nak kena buat balik hardcover?
memang cari nahas la kalau kena re-do
mahal kot hardcover tu
RM 50 sebijikk
dah la kena buat 2bijik
tak ke RM 100 melayang duit aku
tu pun sebab dia bagi diskaun
kalau tak melayang RM 110 aku
pffttt

kepada junior yang akan buat hardcover di masa akan datang
berikut adalan senarai harga hardcover mengikut kawasan

seremban- RM19
kota bharu-RM 20
kuala terengganu-RM 23
changlun-RM 35 tapi kalau nak cepatt RM40
Ipoh-RM 30

nampak gayanya aku punya la paling mahal
buat kat taiping
tapi nak buat macam mana,tu je yang ada

harap-harap la report aku tu okay!

No comments: