BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 4, 2010

berpahala kerana akaun

sebab akaun,,
aircond dalam dewan tak rasa sejuk langsung
walaupun selalunya rasa macam duduk dekat antartik

dua jam setengah pun rasa macam setengah jam je bila jawab akaun
betapa tidak ku sedar masa berlalu

kerana akaun juga,,
aku banyak baca bismillah
sebab nak tikam jawapan
lecturer cakap ada 15minit lagi
tapi aku tak jawab dekat 30 soalan lagi
tu pun semua soalan yang kira-kira
nak tembak begitu saja macam tak sampai hati
tutup mata dan baca bismillah..dan tembak!
rasa macam yakin sikit
hahahaha

p/s:salahkan untuk aku berharap aku lulus paper akaun?ahahaha..criminal pulak menyusul 6haribulan ini...kita tengok la macam mana lepas jawab paper tu,,sama ada aku still soundness of mind ataupun commit murder ke lepas jawab paper tu...

No comments: