BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 13, 2010

pencapaian yang boleh dibanggakan disaat mengakhiri umur 20

hari dah tiga belas haribulan disember
lagi berapa hari je nak masuk tahun lain
iaitu tahun 2011
mari kita sama-sama tinggalkan tahun 2010
yang boleh aku sifatkan sebagai malang bagi diri aku

disebalik malang-malang yang sering menimpa aku sepangjang tahun 2010 ini,,
masih ada pencapaian yang boleh aku banggakan
dikala mengira detik berakhirnya tahun yang penuh pancaroba ini
apakah?apakah?
dapat dean list?
OMAIGODDDDD..
pasti la bukan
budak-budak UUM ada lagi yang tak habis exam
masakan aku dah dapat result
walaupun dah agak lama aku bertapa di rumah..

seperti yang aku gembar-gemburkan di atas
ada sesuatu yang bertuah menimpa aku hari ini
walaupun banyak kepercayaan yang mengatakan nombor 13 adalah malang
tapi bagi aku adalah tidak
sama jugak macam Anak Din Biola
ingat lagi anak din biola kita belaja untuk subjek BM dulu?
hahaha
sungguh kurafat percaya nombor dan sebagainya yang boleh bawak tuah atau malang dan rugi atau untung
buktinya,,,
hari ini,
13 haribulan 12,,
aku lulus ujian memandu
tapi,,
memandu motor la
bukannya kereta
hehehehe

walaupun umur 20 sudah menghampiri pengakhiran,,
aku tak malu nak mengaku baru dapat lesen..
kihkihkih...
den dapat lesen P dah dunia!!!!
hahahha
boleh den merempit secara halal..

sebenarnya,,itu pencapaian yang tak payah dihebohkan
bukan membanggakan sangat pun
umur nak masuk 21 baru dapat lesen
ces..ces..ces...
taPi,,
aku nak bangga gak
sebab dari tak pandai bawak motor,,
aku dah dapat LESEN!!!
sekali ambik je wei
tak pernah kena repeat pun
BANGGA,,,bangga..BANGGA!!!
kerek gila an
hahahaha

anda pula bagaimana?
hari-hari terakhir anda sebelum umur bertambah,,
apakah pencapaian yang anda boleh banggakan?
tak semestinya kena dapat pointer 3.92 macam hanis zalikha tu baru dikira pencapaian
tak semestinya jugak macam si Mark Zuckerberg yang berjaya buat facebook baru dikira berjaya yang boleh dibangga
kalau korang lelaki yang berjaya sidai kain untuk hari ini pun dikira berjaya
kalau selama ni korang tak pernah pun nak tolong mak korang sidai kain walaupun beliau sakit tenat..
itu pun sudah cukup untuk dapatkan sedikit penghargaan yang berbunyi,,
TAHNIAH!

2 comments:

Haridan Ania Yuriz said...

aq bce kowt post hanis zalikha 2.. kagum sangat dapat 3.92 jew bukan 4flat pown..hahaha..

jau said...

hahahaha
aku ckp je,,
maklumlaa,,diri sendiri xdpt pnter cmtu
xkn nak ckp,,aku dpt 4 flat wktu asasi duluuu..
cte lapuk,,
so,,amik la cte hanis zalikha yg baru nih