BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 12, 2010

berpantang,,,

aku stress ar
bila ada 2 org budak bersunat dalam rumah
bukan setakat diaorang je kena pantang
dengan aku skali kena berpantang

oleh itu,,
bagi jejaka-jejaka yang dah ada pengalaman bersunat
yang boleh dikira sebai senior dalam persana seni berkhatan,,
boleh tak kongsi pengetahuan anda dengan saya
apakah makanan-makanan yang boleh dimakan oleh budak yang sedang dalam pantang bersunat?
tolong laaa aku

aku pun nak makan sedap-sedap gak duduk kat umah
tapi mak aku tak bagi la makan
takut adik-adik aku mengamuk nak jugak
aku makan epal,,diorang pun nak makan epal
aku makan kerepek pisang,,diorang pun makan kerepek pisang
aku nak buat dadih,,
tapi terbantut hasrat sebab diorang
aku nak makan ayam masak merah,,
diorang suruh mak aku buat bila diorang sembuh

makan hati betol la akuuuuu..
ha,,
diorang boleh makan PUDING KASTARD JAGUNG tak?

p/s:siapa2 yang rajin,,boleh tak tolong list makanan2 yang diorang boleh makan..tuluuunggggg laaaa...=)

5 comments:

Abdul Muiz said...

org bersunat xleh makan makanan berlemak dan berminyak...
kena makan benda2 kering je...
xcaya ty la tok mudim...
hahaha

Abdul Muiz said...

org bersunat xleh makan benda2 berminyak dan berlemak...
xcaya ty doktor...
haha

nasrultukiman said...

hahahahhaha!!! XD

cik jau..sesungguhnya adik2 awak tu baru je menjalani "pembedahan"..maka cara pemakanan pon samela mcm org yg kne bedah, ie org baru bersalin..so, better cik jau berlatih cara makan orang yg baru dibedah utk masa hadapan..agar tak bosan nnti...haha XD

jau said...

jawe:ko xjwb soalan aku pn
abdul muiz:contoh bnda yg blh d mkn?

ceritera lawak said...

dulu mak bg makan daging bakar je.
tu je yang ingat