BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 10, 2010

tak payah berkias bila nak kata aku BURUK!

memang aku gelak-gelak
senyum-senyum
bila kau kata
"eh,,ubah la sikit penampilan ko"

hellloooo,,
aku bukan anak anjing ko la
nak dengar-dengar cakap kau!
bencilah bila orang sibuk-sibuk hal peribadi kita.

aku paling benci nak dengar arahan orang
padahal dalam hati memang dah ada niat nak buat satu perubahan
tapi bila ada orang tegur sebelum aku buat,
sumpah aku takkan buat sampai bila-bila!
ko nampak ego aku di situ?
yes,,memang aku ego tak bertempat,,
degil nak mamposss
pantang kena tegur
yeaahhhh
itu memang aku
so what???

tolong lahhhh
suka hati aku la nak buat apa dengan hidup aku
kalau takde orang nak kat aku pun,,
ape ko susah?
ada aku paksa ko kawen dengan aku?
just mind your own business la babe
shit sangat bila guna ayat,"aku tegur ko sebagai kawan"
bullshiittt sangat..

aku akan berubah bila aku rasa masanya sudah tiba
ko tak payah nak semakkan fikiran ko tentang hal aku
I never asked you to do so..
baik ko pusing belakang,,jalan terussss..
out of my life
so easy,,,
just do that steps
and never talk to me anymoreeee..
owrite bebeh?

p/s:jangan suka pijak tepi kain orang..terpijak sekali,aku boleh bagi respon "owh..it's ok dear"..terpijak kali kedua aku boleh kata,"ok,,nevermind"..pijak kali ketiga,"ish,,ape ni?"..pijak kali keempat dan seterusnya,, ko akan makan penyepak aku..got it?

2 comments:

Abdul Muiz said...

wah dasyat post terbaru ko....terbeliak mata ak ble baca..
apepun..ko kena pndai kawal...jgn layan sgt sbarang unsur2 negatif yg menyerang ko..
be strong..

buat ap yg ko rasa betul..yakin kpd diri sendiri..
(ad bakat ak jd motivator ni..hehehe)

jau said...

hahahah
aku slalu je buat2 emo
pdhal bukan marah pun
saja wt gempak..boring je mood yg sama dlm stiap entry