BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 1, 2010

mana Timah?

semalam rumate aku keluar
dia terserempak dengan akak sebelah bilik kami
akak tu tanya pada rumate aku
"mana Timah?"
rumate aku ingat dirinya ada maslah pendengaran
so dia tanya balik akak tu
"ha?Timah??..kak,,nama dia bukan timah tapi Jau"

hahahaha
Jauhariatul Amira dan Siti Fatimah
jauh beza kot nama tu
dengar cerita aku tak pernah bagitahu akak tu nama aku
macam mana dia boleh syak nama aku Timah?
muka aku nampak macam keTIMAHan sangat ke?
hahahaha
aku rasa nak guling-guling

timah..timah..
hahahaha
first time orang panggil aku timah
Joyah ke Bedah ke Manohara ke biasa dah
timah plak sekarang ni
tak kesah la kak
nak panggil Temah pun takpe

p/s:akak,,akak sngat kool bila panggil saya Timah..kat pintu bilik memang tertera nama aku tapi jap lagi aku nak pegi tambah biar jadi JAUHARIATUL AMIRA @ Siti Timah

No comments: