BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 24, 2010

terima kaseh,,rakan-rakan

kejadian pukul 7.30 mlm

balik je dari bilik air
aku dapat mengesan sesuatu kelainan atas meja aku
eh,,ape bnda duk sebelah burger aku nih?(hati aku berkata-kata)
oyeahhhh....
hotdog wei...
hotdog weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
aku ulang...HOTDOG!!!!
riang gumbira hati aku seperti taman bunga yang sedang mekar dan tunggu masa untuk dicantas dan dijual je di florist2 mewah kepada pasangan2 bercinta(gle panjang mengarutnya tapi lantak la,,ini untuk menggambarkan prasan aku)HAHAHAH

wah,,ape hebatnya hotdog ni?
smpai menceriakan hidup ko bak kera dapat bunga neh
cte sket jau..
ko slalu kecoh je lebih
oi2,,aku bukan memepropagandakan tapi memamg bes hotdog ni wei
dah beberapa hari aku kempunana nak makan
aku xtau mak cik ni baca ayat ape jual hotdog ni
gila panjang orang bratur semata-mata nak beli hotdog tu
dah beberapa hari perjuangan aku tuk dapatkan hotdog tu tumpas

ok,,apa istimewanya hotdog mak cik tersebut sampai di gilai ramai?

1)dibakar didalam oven(bukan digoreng dalam minyak bekas goreng nugget cam kedai2 laen)
2)dia buuh serbuk cili yang kaler merah tu
3)sos dia memang pekat(x dicampur air walau setitik)
4)suami mak cik tu smart dan tidak terdapat di gerai2 yang berdekatan(errr...hahahah)

macam tu skali hebat penangan hotdog mak cik tersebut
terima kasih MAI,NANA dan YANI
sbb tolong belikan hotdog tu

habis je 2ketul,,aku terlompat2
bukan kegumbiraan tapi
kepedasan yang amat!!!!!
AIR!!!!AIR!!!!
bapak pedasnya..
tapi xpe,,aku puas hati,,hasrat nak makan hotdog mak cik tu tercapai gak sebelum sem 2 ni berakhir
kalo x,,balik umah nantimimpi2..kempunan

TERIMA KASIH YANG KEDUA
awak...awak..thanks sebab call saya...kedengaran kegedikan di situ..hep,,hep..jgn muntah...busuk page aku nnt..x larat aku nk simbah ngn downy 4x
(awak tu..sebenarnya kan,,dah byk kali ko ckp lagu kat blog aku ni sedap..tadi bukan kali pertama..dah siran ulangan dah tadi tu..tapi xpe,,aku maap kan ko,,aku paham budak maths memang slalu lupa benda remeh temeh camni...so,,aku dedicatekan lagu ni tuk ko..nnt ko dah bosan dgr lagu ni,,gtau aku,,aku tukar lagu laen plak)HAHAHAH

p/s hati aku sedang mekar,,jangan siapa2 berani nak cakar dan bakar hati aku..

BIG SMILE EVERYBODY!!!! XD

No comments: