BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 18, 2010

nape marah kami??

tadi kan,,sejurus selepas exam contract kn,,kteorg dduk kt luar tggu budak kelas sebelah habis exam tau..
tiba-tiba
ada seorg lecterer ni kan,,
dia marah2 ckp kteorg bising
dia suruh kteorg lower down our voice
ok fine,,kteorg diam
lepas tu cm ada orang bising sket..sikit je,,
pastu dia datang sound lagi..adoi...


macam ni..meh aku illustrate sket tempat kejadian..
ada dua kelompok ye disitu..

kelompok yg pertama mengandungi aku,mas,dayah maribi,mai dan sape lg ek?
xingat la
lagi satu kelompok adalah geng2 maria..
ok,,1st tyme en.lcterer tu sound kteorg,,kami admit kami bising
2nd time,,mmg grup maria ada cakap2 tp xsekuat 1st time punya

selepas itu,,beliau sound lagi kami

"i told u...finish exam...bla..bla..bla..office...bla...bla.."

benda tah yang dia cakap..dy guna bahasa omputeh tapi otak aku sempat la translate bahawasanya dia marah cakap tempat tu dekat ngan pejabat...kt mana tah pejabat nya..
aku rase jauh je pejabat dari tempat kteorg duduk tu...
lagi pun,,bukan nya ada kelas exam pn kt situ..tah pape


then,,dy sound for third time(third ke fourth tah,,xsure),,bliau siap mencarut lagi pada kami..sungguh tidak sopan word yang bliau lempar pada kami..
yang ni aku x blh terima..time ni,,kteorg x cakap pape pun..
kteorg duduk kat ctu tnpa mgeluarkan satu word pun,,
kteorg berdiri kat situ just pandang kertas nota contract yg sedang mai belek2 ketika itu sahaja...
mmg sgt tah pape bliau itu,,
kteorg sgt terkejut ye..
dengan suara dia yang macam cerobong asap kereta api tuh...hahhaha


lepas di sound berkali-kali,, kteorg blah la dari situ

memang xblh diterima ye apabila anda x buat salah tiba2 d marah


ko ingat kteorg ni ada mood ke nk ber hu ha hu ha selepas menjawab paper contract???

masing2 muka cam cekodok basi akibat menjawab contract,,
xde hati nak berkepoh2 ye

nk kate bliau period,,bliau itu kaum adam

ke beliau tengah stadi nk jawab soalan PTK tuk naek gaji?

tu yang marah sangat ble kteorg bising(bising menurut encik tu la)

tapi mungkin dia seorg yang skema

hal ini berdasarkan pemerhatian saya
kepada diri nya yang bermuka skema
skema seperti watak yang slalu kita tonton dlm tv tu( watak yg slalu jd mangsa buli )..mcm tu la muka dia...hahhaha

sungguh jahat ye awak ni jauhariatul amira..

skali dia ngajar ak sem depan..
amik ko...baru padan muka aku..hak3

tapi kan,,sungguh tidak boleh blah ye apabila setiap kali dia datang sound,,
dy attack muka aku dan mai sahaja

padahal ak xde ckp pape pn,,apatah lagi berbising-bisingan


wah,,sungguh berjela2 karangan hari ini..cm diari plak


encik...encik...
klaka la encik ni

naseb bek la saya ada byk benda lagi yang perlu d risaukan,,xde la berbakul-bakul sumpahan saya pada encik...

apa-apa pun,,encik sgt bertuah sbb perbuatan encik itu menyebabkan encik dapat bertapak dlm blog saya ini..

best friend
saya pun belum pernah saya memperihalkan tentang dirinya sepanjang ini...
wahahahah..

k la,,stakat ini sahajalah,,,letih plak menaip ayat skema berkajang-kajang cmni...

No comments: