BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 14, 2010

dulu laen sekarang laen

DULU

*nyanyi macam tadika dulu,,jgn baca guna nada biasa
Rukun Iman ada

ENAM
Pertama : Beriman kepada Allah
Kedua :Beriman kepada Rasul
Ketiga :Beriman kepada Kitab
Keempat:Beriman kepada Malaikat

Kelima :Beriman kepada Hari Kiamat
Keenam :Beriman kepada Qada' dan Qada KINI

the articles of faith are
belief in Allah,
His Messangers,
His books,
His angels,
the day of Judgement

Divine decree (the good and the bad of it)


haaa ,amik ko..seb bek waktu ckg tadika aja pasal rukun iman ak xponteng

kalo x,,
xpasal je kena buka kamus nak tengok divine decree tu ape

bkn aku nk ckp rukun iman tu brubah..dulu ngn sekarang x sama

tp
ak nk ckp kt sini
dulu ak skola tadika melayu...hahahah
xla,,
ak nk ckp sebenarnya tahap pembelajaran dah berubah
dulu tadika,,skg duk universiti dah
jangan kata akidah aku terpesong plak...


dulu waktu tadika memang aku banyak ponteng dari g skola
kecik-kecik dh memonteng aku nih
tp ak memonteng dengan sokongan ibu dan bapa ye

aku bkn panjat2 pagar keluar dari sekola..

tyme tu ketot lg,,pakai baju kurung plak tu

tambahan pula,,sekola tadika ngn umah sgt la jauh

ak ponteng pn nak g mane je kan

so,,pehal aku ponteng kan?

sebab....
tyme tu bapak ak blaja kt u lg..UKM nme u itu...hahahah

ape kena mgena plak ni?

msti la ada kena mengena

ble bapak aku cuti midsem seminggu,,aku pn ponteng tadika seminggu
bapak ak cuti semester sebulan setengah,,aku pn cuti sebulan setengah
hahahahah

seb baek x stupid sgt bila besar...

tapi kan
paling naseb baek,,
aku rase sbb ak bertadika pada tahun 1996

sebab????
sebab tyme tu xde sistem bar-mengebar
kalo ada,,, mmg kompem ak dh kena BAR!!!
memang korg xjumpa ah aku
ye ah,,
kena repeat tadika
kot
*cm lucu plak repeat tadika
HAHAHAHAH

No comments: