BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 23, 2010

semua benda pun nak hilang bila nak exam kan?

stress aku bila tengok meja stadi bersepah-sepah
katil pun bersepah-sepah
tapi sekarang tak boleh dikira bersepah sengat
selagi lantai bilik saya tak bersepah dengan nota-nota,alat tulis,mind maps,buku,kamus dan sebagainya bermakna bilik saya belum cukup bersepah
tunggu la bila saat esok nak exam
kejadian semua barang saya bergelimpangan di atas lantai,katil dan meja stadi akan terjadi dengan dasyat


stakat hari ini baru bersepah di meja stadi dan katil saja
meja stadi tidak cukup besar bagi saya
sebab tu saya sangat prefer katil duduk sebelah-menyebelah dengan meja stadi
senang saya nak capai semua benda
saya akan jadi malas stadi bila asyik kena bangun ambil barang
itulah sebab saya perlukan satu ruang yang besar
semua benda berada di satu tempat
lagipun,,bila saya asyik bangun,,
kaki saya mula nakal
mula la ia bergerak ke bilik jiran tetangga
hahahaha

bila saya asyik tak jumpa highligter kegemaran saya dan pensel yang saya cintai bila nak membaca,,
saya jadi nak marah
oleh itu,,
saya ambil keputusan untuk letak alat-alat tulis saya dalam bekas
saya ingat nak bubuh dalam mug,,
tapi saya sangat kecewa bila mengenangkan mug saya rupanya telah dipecahkan oleh monyet pada awal sem yang lalu
sekarang baru teringat
monyet itu betul-betul2 monyet
harap anda maklum saya tinggal dalam hutan yang penuh dengan hidupan liar..

sejurus selepas itu saya terpandang botol air
ok fine,,
saya ada botol air,,
saya ada gunting,,
dan saya juga ada pisau
so,,,,



tadaaa,,terpaksa jadi kreatif





awww cakkk!!! baru tersusun hidup I,,



bogel je bekas alat tulis I..malas nak hias-hias



waa,,rasa berbunga hati aku tengok bekas ni...=)

tapi hati aku kembali berbengang bila aku keluar bilik
ces,,pehal floor aku jadi maternal floor ni?
pehal ada kucing beranak kat floor aku?
ces,,bau dia something dowh
kembang tekak aku..

aku tau dah kerja siapa menyediakan tempat beranak untuk kucing ni
eiii,,benci tol

enak ye ko branak kat sini?



tengok,,ada insan yg bela kucing ini aku rasa..
ni bukan syak wasangka..ini buktinya
siap bagi makanan bagai..

p/s:kalau saya mintak anda doakan kejayaan saya,,adakah anda akan ungkit bila anda gaduh dengan saya nanti?kalau tak akan,,saya mohon anda doakan kejayaan saya..kalau anda akan ungkit,,hmmm..tak pe la..tak payah la susah2 nak doakan saya...

No comments: