BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 18, 2010

saya rasa saya lemah daya ingatan la

setiap hari ada aje benda yang saya lupa
hari tu saya keluar sebab nak beli benda tapi berakhir dengan beli benda laen tanpa beli barang yang saya nak

minggu lepas saya lupa nak pergi tutor
oleh sebab saya lupa satu tutor,,tros saya ponteng semua tutor minggu itu tanda protes kepada diri sendiri
kecewa dengan tahap pelupa diri sendiri

bila saya cerita kat kawan saya,,
dia kata sebab saya banyak minum air yang ada semut berenang-renang dalam tu
sebab tu saya jadi pelupa
tapi saya rasa itu bukan faktor utama

saya risau la dengan fenomena nyanyuk saya ini
lagi2 final exam semakin menghampiri

rakan-rakan yang budiman,,
apakah cadangan anda semua untuk mengatasi masalah saya ini?

dan perkara yang paling menyayat hati yang sering saya lupa adalah JALAN!
walaupun saya suka pergi meronggeng makan angin bersama rakan2,,
lalu jalan yang sama,,
tapi saya masih jugak tak ingat jalan tu
walaupun dah setahun setengah saya duk ulang-alik lalu jalan tu...
benci ah...
rasa macam insan yg lemah taw..

p/s:diharap penyakit lupa ini tidah berterusan sehingga saya jadi insan yang LUPA DARATAN

No comments: