BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 26, 2010

bila larut malam

bila larut malam...
suasana sepi..
ocehhh..nyanyi-nyanyi lak ye
macam la senang hati sangat
tak boleh jawab exam lusa baru la nagis
ye dak?
hahahahah

ni kan musim-musim exam
oleh itu,,tajuk ini ada kena mengena dengan exam la
musim-musim exam macam ni,,
apa yang anda rasa bila larut malam?

otak rasa tepu?
fikiran dah tak boleh fokus stadi?
ermmm,,
ada tak korang rasa lapar gila
dan rasa nak mengunyah
bukan lapar tapi nak mengunyah jajan,kacang dan sewaktu dengan nya?
ada tak timbul perasaan ni?

takde?
aku rasa korang tak normal lah
by the way,,
ada siapa2 jual jajan tak?
boleh la aku p merayau cari jajan kat bilik korang bila tetiba rasa nak makan jajan bila tengah stadi..
huhuhu

wei,,sedang aku mengarang entry ini,,
aku nampak satu kelibat bermain di tepi aku
ku sangka kucing
rupanya MONYET
terkezut den
nasib baik dia tak datang tumpang online kejap..
huhuhu
rasa macam hidup dalam zoo dah aku ni

p/s:time exam la saya sangat rajin update blog..mengapakah?

No comments: