BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 7, 2010

lama sudahh

sudah lama ye rasanya tidak mengetuk papan kekunci ini untuk blog
kerana papan kekunci ini sibuk dan sering digunakan untuk mengetuk asssignment
ecehhh,,ayat tak boleh blah
nak bagitahu semua orang aju ni rajin wat asaimen la?
hahahahha
itu alasan semata-mata
padahal malas yang menguasai diri

semalam berlalu sudah teater muzikal DPP kami
maka,,takde dah la meeting malam2

tapi,,aku musykil
nape aku yang sakit tekak
padahal bukan aku yang berlakon mahupun menyanyi dalam teater itu
aku AJK makanan je..
nak kata aku banyak makan,,
aku tak makan langusung pun makanan yang disediakan untuk AJK

hmmm,,
sesungguhnya rasa sakit tekak dan pening kepala ini
membunuh mood..
terus relan panadol boleh tak walaupun tak demam lagi?
bak kata pepatah,,
sediakan payung sebelum hujan
so,,telan panadol dulu sebelum demam
memang sakit tekak dan pening adalah indicator untuk demam kan?
so,,sebagai langkah berjaga2,,
nak telan panadol la..(padahal nak tido,,wat alasan nak demam untuk telan panadol..hak3)

k la,,
cau cin cau..
tak larat la..
nak kumpul tenaga
esok nak pergi BERGONJENG!!!

p/s:kawan saya bernama Najmi Adila kata kena minum air masak byk2 untuk elakkan demam...

No comments: