BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 31, 2010

my study week turn into,,,,

apa yang anda jangka dari seorang student seperti saya pada musim study week?
balik rumah?
tidakkk,,saya tak balik rumah pun
duduk bertapa tunggu bukit kachi dengan alasan saya nak study
tapi bagaimana harus saya study jika,,
pukul 2petang,,suasana di kolej saya seperti ini,,,



2.30 petang macam lepas subuh







siap berkabus lagi

memang sangat menguji keimanan nak study dalam suasana macam ni
bangun pagi2,duduk bersila atas kerusi buka buku
bila nak buka je buku
ish,,sejuk la
kebetulan aku pakai seluar pendek lak tu
ermm,,masuk dalam selimut kejap ah
sejuk sangat la
sekejap punya sekejap,,pukul 12tengah hari baru aku bangun ko tahu!
waaa,,,ape nak jadi dengan study week aku ni?
itulah rintihan hati kecil saya

bukan niat saya nak pakai seluar pendek,,
tapi seluar panjang saya semua tak kering
hujan la katakan
hahahahha

p/s:padahal tiap2 sem pun stadi wik jadi stido wik kan?

No comments: