BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 6, 2014

certificate of completion

ha,
setelah berbulan-bulan,
akhirnya malaysian bar keluarkan jugak senarai nama secara rasmi untuk siapa yang lulus ILKAP course session november
padahal aku dah mintak tolong afiq amikkan sijil tu bulan januari lagi

kawan-kawan yang amik session september,november dah keluar senarai rasmi siapa yang lulus
so,aku bajet kteorang yang amik bulan 11,januari la keluar senarai rasmi
puas ditunggu,tak keluar jugak
hari-hari kot aku bukak website malaysian bar nih
berdebar kot
buat nya tak lulus,
tak pasal aku kena g kl repeat sensorang

alhamdulillah,
suruh afiq check januari hari tu,
ada sijil nama aku
buat konfiden je kan suruh orang amikkan sijil,
padahal tak tau lulus ke tidak

jerih perih ulang alik kl 3 minggu berturut,
akhirnya berbaloi
lulus dengan sekali ambil,alhamdulillah

next,ethics course
cuak siot
dah le itu semu duit!
duit,duit duit

disebabkan susah sangat nak dapat benda alah ni
aku belana list nama yang ditunggu-tunggu itu
ini dia

untuk sijilnya yang ada lencana macam lencana sekolah,
aku upload kendian k
sijil ada kat ofis kot
ke kat mana tah
tak ingat..hahahaha



No comments: