BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 25, 2014

cerita minggu ini

minggu ni ada kes bankrap depan TP yang bila dia cakap,semedang aku tak dengar
slow gila kot suara dia
waktu tunggu turn depan bilik TP,tiba-tiba beliau lalu
dan beliau senyum!
omaigoddd,,
tak penah pun dia senyum kat aku
ke dia senyum kat loyer lain,aku yang perasan
takpi macam mata i bertemu dengan mata dia waktu dia senyum tu
hahahaha
so macam jakun sikit la sebab tak pernah pun Tp tu senyum kat aku even aku mohon tarikh depan dia

lepas jumpa TP,
buat legal aid
harapanya dapat jumpa magistret yang kiut miut tapi rupanya kes tu dalam chamber je
hmmm,,boleh tahan kecewa jugak
dah le menunggu loyer yang kami nak assist tu dekat 3jam
akhirnya kes berjalan dalam chamber *berasap hati*

tapi nasib baik terubat kekecewan itu apabila loyer tersebut belanja makan
dan waktu makan tu,majistret yg kiut tu pun dtg makan satu gerai dengan iollss
walaupun bukan semeja,segerai pun boleh buat hati iollss kembang

then,hari rabu,
p parit buntar
menuju ke pejabat tanah dan magistrate court
tapi ada kebangangan sikit apabila menuju terus ke pulau pinang
tak sedar sampaikan terjumpa pintu gerbang tulis "selamat datang ke pulau pinang"
amboi,,over kan,masuk negeri orang terus

btw,semalam aku belek paper utusan lagi
dan aku nampak lagi nama dan gambar madam roosniza
aku syak roosniza ada column tetap la kat paper tu
tapi aku tak baca sebab dia suka tak mengajar kitaorg walaupun bersem-sem kami ada subjek dengan dia
*dendam* hahahaha

No comments: