BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 11, 2014

bila bengang sepanjang jalan

dah le stress dengan kerja
pastu dapat panggilan yang membengangkan waktu nak balik ofis
aku punya bengang sepanjang jalan
dari ofis ke gerik

bila kita drive waktu bengang,
memang kesabaran kurang
semua kereta dapat sumpahan dari aku
pedal minyak tu mula la nk tekan rapat ke lantai
dah le bengang dengan hal lain
tambah pulak ada kereta depan bawak slow nak mampos,
lagi bertambanh bengang sampai tahap telinga panas and dada rasa nak pecah sebab tahan marah punya pasal

serius aku tak tahu nak buat macam mana untuk hilangkan rasa bengang
aku cuak gak takut eksiden drive tengah bengang
dari tepeng ke gerik kot
2jam perjalanan tu
boleh gila aku drive time darah tengah panas

unruk hilangkan amarah tu,aku jerit-jerit dalam kereta
jerit arghhhhhhhhhhhh kuat-kuat
tapi tak hilang pun bengang itu
maka,aku istighfar
masih bengang lagi
tiba-tiba ada orang call aku
dia bengang pasal satu isu

aku pun bercakap la dengan dia waktu drive tu
aku pun turut melempiaskan bengang aku melalui orang tu
then,eh, aku dah tak rasa bengang la

rupa-rupanya bila kita rasa geram,
kita kena luah
baru tidak terbuku di hati

bila hilang bengang,
baru ko insaf dah takmau mencelah celah-celah lori
waktu bengang,
suka hati ko je potong sana sini

No comments: