BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 25, 2010

yeay2!!! dapat fullmark

mari tengok..
Jauhariatul Amira dapat fullmark
hahhaha

kecoh gila
padahal kuiz je pun
bukannya test
kan..kan

takde la,,
rasa macam jakun la jugak
mana pernah wei,,kuiz ke test ke
lecturer pulang balik kertas
ni first time aku dapat tengok markah aku
waima kuiz skali pun

slalu nya,,
apa yang kita tahu,,kita g jawab test
tup,,tup
tahu markah waktu lecturer bagitahu carry mark je
tu pun dekat2 final exam
kadang2 tak tahu teros carry mark berapa
tau2 result dah kuar
tu pon sebab kawan2 duk kecoh kat fb


tapi kali ni dapat tengok lecturer mark paper kita
pakai pen dakwat merah cam zaman skolah kauuu
tak caya?
ini bukti nya!




nah,,aku zoom markah nya
nampak tak?
hahahahah

dapat good wei,,cam waktu tadika duluuu




tengok,,aku siap bubuh dalam fail lagi
nanti nak liminate r..bagi cucu tengok




benda yang baik perlu di ulang kan
hahahhaah


insan2 yang turut mendapat fullmark ialah
1.hidayah saad
2.kak bell
3.nik imana
4.bariah jalil
5.TQ
6.miramiza


p/s:lecturer,,kami tak tiru pown walaupun kami satu geng...
p/s/s:esok ada midsem test untuk subjek ini..sila doakan saya berjaya jawab dengan cemerlang =)

No comments: