BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 5, 2010

nak bagi mati senang PART 1

baca elok2 tajuk aku tu
nak bagi mati senang
ni bukan nak bagi ikan keli mati senang ke ayam mati senang sebelum kena sembelih or sewaktu dengannya
tapi
ini adalah cara-cara nak bagi kita mati senang
lagi sekali aku ingatkan baca tajuk enttry ini betul2
nak bagi mati senang
bukan nak bagi senang mati
dengan bahasa mudah nya ialah
cara untuk dipermudahkan urusan kematian kita
takde la sakit berpuluh tahun baru mati ataupun
menderita sakan baru mati

sebelum itu
anda hari2 baca surah al-fatihah kan?
tapi..
tahukah anda
huruf apakah yang tiada dalam surah al-fatihah?
aku kan baik hati
meh aku bagi klu,,
klu nya ialah,,huruf yang tiada adalah sebanyak 7 huruf
cepat..cepat...
apa huruf2 tersebut?
tak tahu?

kita baca al-fatihah setiap hari paling kurang pun 5 kali
tapi kita tak pernah nak ambil tahu pasal benda2 ni kan
padahal gosip ape yang kita tak tahu?
software apa yang latest yang kita tak tahu?
semua benda kita sibuk nak ambil tahu
tapi kita sentiasa lupa bila bab2 keagamaan sikit..

baiklah,,
aku pun sama je macam korang
tak pernah ambil tahu pun sebenarnya
aku tahu ni pun bila aku kena soal dalam kelas memandu tadi
ni sekadar untuk berkongsi
boleh sebarkan pada rakan2 lain jugak

huruf-hurufnya ialah
1)Jim
2)Sa
3)zal
4)zai
5)Fa
6)Kof
7)Syin

kenapa huruf2 ni takde dalam surah al-fatihah?
hal ini kerana huruf2 ini boleh membawa maksud yang tidak baik
sebagai contoh,huruf jim
apa perkataan yang boleh kita buat dengan huruf Jim?
Jahanam,,

P/S:yang baik itu dari Allah S.W.T, dan yang burk itu datang dari diri saya sendiri

BERSAMBUNG...

No comments: