BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 5, 2010

nak bagi mati senang PART 2

aku ingat nak sambung part 2 nya esok
tapi
bila aku baca balik entry yang aku post untuk part 1,
macam takde kena mengena lak content dengan tajuk
tak pasal2 macam tak tercapai je maksud entry aku

ni aku nak bagi pengetahuan extra lagi kat korang ni..
yang ni pun aku konfiden korang tak amik tahu pun sebelum ni

soalannya:
APAKAH KEAJAIBAN NABI MUHAMMAD S.A.W?

kalau mukjizat,
aku rasa semua orang tahu
dan semua orang boleh senaraikan berkajang0kajang panjangnya
tapu..
pernahkah anda semua ambil tahu tentang keajaiban yang dimiliki Rasulullah?

ni takde kena mengena dengan Rasulullah pandai buat magic ke tak
tapi ini ada kena mengena dengan keprihatinan kita terhadap Nabi junjungan kita ini

keajaiban Rasulullah S.A.W

-tidak pernah bermimpi

-tidak pernah bersin(hat chuuummm..)

-takde bayang-bayang

-tidak berkhatan

-binatang liar yang ganas akan menjadi jinak apabila berdampingan dengan nabi

-lalat tak pernah hinggap di badan mahupun pakaian Rasulullah

-apabila buang air;tidak kira air besar atau air kecil,,tidak berbau malah tahi Nabi ghaib sejurus selepas keluar dari rectum..

-tidak pernah terlupa

-apabila pandang ke depan,Rasulullah tetap boleh nampak benda di belakang(aku rasa time tu takde lagi side mirror)

-Apabila Rasulullah duduk bersama para sahabat,Rasulullah akan nampak lebih tinggi berbanding para sahabat walaupun pada hakikatnya para sahabat lebih tinggi dari Rasulullah.

Jika anda tahu 2 perkara ini (huruf yang tiada dalam Al-fatihah dan keajaiban Rasulullah),InsyaAllah,,saat malaikat Jibril mencabut nyawa anda,,anda akan mendapat syafaat dari Rasulullah kerana anda tahu tentang perkara ini.Hal ini membuktikan anda ambil tahu tentang Rasulullah dan sayang kepada Baginda.seperti kita sedia maklum,,sesiapa yang sentiasa mengingati Rasulullah,,akan disayangi oleh Allah dan Rasul-Nya..

PERINGATAN!!!!!
-walaupun anda tahu tengtang 2 perkara ini tidak semestinya anda tidak perlu sembahyang,tidak perlu solat..anda tetap kena mengikut segala perintah Allah dan meninggalkan perkara yang dilarang oleh Allah..2 perkara ini hanya mampu menjadi nilai tambah kepada anda..InsyaAllah..

p/s:maaf la kalau bahasa yang digunakan sukar untuk anda faham sebab saya tak reti nak huraikan dalam bentuk tulisan..saya lebih gemar bercerita sambil tunjuk expression..menulis ni membantutkan apa yang ingin saya sampaikan..rasa limited gila...

No comments: