BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 6, 2010

perahsia

rasa macam tertekan sangat bila banyak sangat rahsia kena jaga
ni bukan rahsia orang lain
rahsia diri sendiri la

kalau sebelum ni aku gemar bercerita everything aboiut every single things in my life
sekarang aku realize
berahsia itu lebih baik

melalui rahsia kita lah
rakan yang kita sanjung selama ni
tiba2 tikam dari belakang

memang sakit rasanya..
macam orang kena tikam bertubu-tubi
tapi terselamat
macam tu lah rasa sakitnya.

moralnya:don't trust anyone

p/s:aku tak perNah buang ko dari hidup aku..tapi ko yang pilih untuk melangkah jauh dari hidup aku..sekali lagi aku tegaskan,,sekali ko keluar dari pintu hati aku,,aku takkan buka balik pintu hati aku..seperti ko sedia maklum,,aku memang pemalas orangnya..dalam hati aku takde orang gaji yang boleh tolong buka pintu hati aku bila ko datang balik dan tekan loceng hati aku..once you get out,,you are out forever!!!selagi aku tak remove ko,,maknanya aku masih memberi ko peluang..tapi kalau ko sendiri pilih utuk remove aku,,so,,tamat sudah segala bentuk perhubungan kita..THE END..

No comments: