BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 29, 2010

everythings is dissappointing

betul ke ayat tu?
gasak la kan
pagi-pagi i'm being harrased like hell la kan
tepi,depan,belakang semua laki menghimpit aku dalam bad
rasa macam OMG!!! cepat la sampai kelas
geli eii yew ei yeww bila tersentuh lelaki2 tersebut
dan aku hanya mampu berdoa
"YA Allah,,ko ampunkanlah dosa hambamu ini"


then,,
very dissappointed with account test
malas nak verita tapi
I'm so sorry wahai Nik Imana dan miramiza
because of those careless and silly mistakes during answering those questions..

ha
ini memang aku tahap malaun punya kecewa
dari hari ahad aku hantar baju untuk di alter(oter)
dia janji nak siapkan esok sebab hari Jumaat aku nak pakai
nasib baik aku tergerak hati nak pergi tanya baju tu lepas habis kelas
bila aku pergi kedai tu,,
perghhh
elok lagi baju aku duduk dalam plastik
yang tak tahannya,,
dah la baju aku tak siap lagi,
pastu si tokey kedai tu ada hati nak tutup kedai esok
panas je hati den..
ni la orang Melayu kan
bukan nak kutuk
but you see
those attitudes yang menyampahkan
padahal aku tengok takde la busy mana pon makcik tu
duk menyembang je dengan para kawan dia

makcik,,saya bukan suruh makcik alter baju saya free tau
saya bayar okey!
sila la buat kerja secara bersemangat sikit
bukannya sambil lewa macam tuu..

p/s:aku pun orang Melayu jugak..ini hanyalah nasihat orang Melayu kepada orang Melayu..NASIHAT okey..bukan ada sebarang agenda tersembunyi yang lain pun..nasihat semata-mata sahaja.

No comments: