BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 29, 2010

HER STORY

u ollssss!!!!
pagi kejap lagi SPAIN V PORTUGAL la
match wajib tengok ni..
sila tengok ye

sori ye itu iklan je kejap
aku tak lupa la dengan janji untuk ceritakan kisah misteri kehilangan aku
hahahha
macam la misteri sangat ye

nak tau misteri ke tak
sila scroll ke bawah

adakah kehilangan aku 2minggu ni disebabkan dilarikan ke Lombok?
ces,,itu desas-desus semata.mata


pergi melancong ke China kah?



kat mana ni?
sila suspen sekarang

sah aku ada kat tempat kejadian..
ni bukan gambar cilok dari google taw..
gambar di atas membuktikan..


sebelum misteri terjawab,,
apa kata..
kalau kita maen teka-teki
nak tak?
soalan:siapakah beliau?

**
klu pertama


**
klu kedua


**
dapat teka tak?
nah,,ni klu ketiga

**
tak nak maen dah?
ala,,teka la lagi
nah..nah..




**
dapat teka tak?
okay,,aku suruh beliau pusing sekarang


****

eceh...malu-malu la plak kan


***
tadaaa...
hahahhaah



**
inilah pemanggil kita yang menjawab dengan tepat soalan kuiz tadi



**
dan..
inilah hadiah yang dimenangi oleh beliau
sungguh besar dan lumayan


okay la
mesti korang rasa nak ngamuk2 je sekarang kan

sebenarnya,,,
aku pergi tempat yang ada ini ha


rambutan dalam usaha untuk mematangkan diri



buah yang tak pernah menipu orang..
tak caya?ko cari yg ada 5 cabang yang macam gmbar kat atas ni
ko tengok kat dalam,,mesti ada lima ulas punya la
try r sendiri

inilah dia buah yang jujur tersebut



eksotik r buah ni..
kalo tak pandai makan,,boleh buruk mulut korang
buah ape ni?
jeng..jeng..jeng..
search sendiri..semua nak kena bagitau
lemak la korang ni..hehehheeh



apakah ini?
kat mana binatang ni senang didapati?
boleh jawab?
kalo anda boleh jawab..anda tau la kemana saya menghilang

sekian..

p/s:tunggu HER STORY-part 2

























No comments: