BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 11, 2010

bola semangat

disebabkan upacara perasmian world cup yang agak tidak difahami oleh kami sekeluarga..semangat untuk menonton world cup sedikit pudar..aku cuma paham part kumbang tu tolak bola je..kumbang tu kan kumbang taik..jijik betol dyorang anggap bola tu sebagai taik yang digolek oleh kumbang taik..gila berseni imaginasi dyorang(aku tak sure aku tengah puji ke tengah kutuk idea kumbang bersama taik untuk perasmian world cup..ape dah tak de idea kreatif laen ker untuk ditayangkan bagi tatapan peminat bola seluruh dunia?)

lagipun,,pakaian yang dipakai oleh para penari sangat tidak sesuai untuk tontonan kanak-kanak yang sedang membesar iaitu adik-adikku yang debab2 tu.jadi terpaksa la kami tengok saluran lain sementara nak tunggu habis perasmian tu..

adik aku yang bongsu tu punya la semangat kan nak tunggu first game hari ni..
ni opening pun tak habis lagi,,adik aku tu dah tidur dah pun..hilang dah segala semangat bola yang ada dalam diri dia yang ditanam berbulan-bulan sebelum ni..

so,,no more semangat bola..yang tinggal hanya la bola tu je yang semangat sorang-sorang(hahahah,,tipu je aku..padahal berbilion orang tengah semangat nak tengok first game malam ni)

papepun,,selamat berbola semua!!!!

TAPI KAN,,KORANG JANGAN LA IGNORE AKU SEBAB TENGOK BOLA..BUHSAN LA WEI!!!

gila..luahan perasaan ke aku nih?

No comments: