BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 10, 2010

maseh sweet???

kalo umur twenty kira swet 20 lg tak?arrghhh..tak perlu ditanyakan soalan itu kerana jauhariatul amira sentiasa sweet..tak payah tunggu 20..hahahah.(kenyataan yg sungguh menyampahkan orang laen)..jangan marah u all..bagi la chance kt aku..menggembirakan hati aku di hari jadi sendiri..konon-konon macam hari keputeraan maharaja la kan..aku tak izinkan sesiapa berduka lara hari ni...paham?*ecehhh..garang macam cikgu la plak...

tahun ni wish dari fon sket je..maklum la..sekarang kan semua melalui facebook je..mencurah2 wish dr fb..ok,,psl d fb kita cerita nanti..panjang sangat..lagipun anda boleh baca sendiri wish2 dekat fb yang aku bertungkus lumus balas setiap wish macam nak putus tangan tu*exagerrated konon2 nak bagi nampak ramai yg menghargai..uweekkkk..hahaa

pagi-pagi mak dah wish..berbunyi begini wish tersebut "selamat hari jadi sayang..semoga panjang umur,murah rezeki dan jadi lebih rajin".eh,,sampai situ je ucapannya?mana doa untuk cepat dapat jodoh?(aku cakap dalam hati je la)..ayat yang ketiga tu aku rasa tak boleh blah..suruh jadi rajin??nampak sangat aku ni pemalas sampai mak aku kena doakan jadi rajin...untuk tidak menghampakan mak aku dan konon2 untuk makbulkan doa mak aku tu,,aku pun merajinkan diri untuk menggoreng jemput2 seawal 7.15 pagi untuk di buat sarapan oleh seisi keluarga yang debab...hahahha..ha,,lepas aku mengomel dalam hati pasal jodoh tu,,mak aku pun kata la,"malas eh nak doakan cepat bertemu jodoh,,takut nak kawen xsempat habis belajar"..hahahahah..sungguh menampakkan aku ni sangat gatai sampai mak sendiri pun risau sehingga tidak sanggup mendoakan lagi buat masa ini...ako hanya mampu gelak berdekah-dekah didapur lepas mak aku cakap macam tu...(tengok tu rakan-rakan,,,di dapur ya..sungguh rajin kan...semua benda buat didapur..sungguh kegadisan pingitan)

wish dari bapak aku?susah nak diceritakan..aku tak tau nak cerita macam mana..yang penting ada ayat macam ni "aiman(adik aku yg gangster debab tu),,pergi la beli kek gulung tuk kak ira(bunyi m dibunyikan sikit2 je),,mintak duit ngn dia"..ewahhh,,besday aku,,aku plak yang kena beli..sungguh tidak adil bukan...kek gulung?kenapa kek gulung..bapak tak grand nya citarasa..mintak kek gulung untuk hari jadi?sampai ada sorang mamat cakap kat aku"ape ke peliknya ko ni mintak kek gunlung..xpenah dibuat orang"..eh,,suka hati aku la nk kek ape..yang penting kegembiraan diri aku..buat ape beli kek aising yang mahal-mahal kalau semua orang dalam rumah aku tak suka makan?nak bagi habis sebijik kek aising tu boleh ambil masa lebih sminggu tahu tak?tu pn makan kek kak dalam je..aising tu semua kteorg kikis buang..Aising itu sedap untuk dipandang mata tapi untuk dimakan tidak sama sekali..ha,,pastu bapak aku bagi seploh hinggit?ceh,,rm10 je hadiah hari jad?simbolik 10haribulan ke bagi rm 10?kalau aku tau,,aku suruh mak aku lahirkan 31haribulan..tapi hakikatnya kan,,tu bukan hadiah pun,,cuma upah marking paper yang diberi pada hari jadi..pandai bapak aku ye..mengelat..saja bagi upah pada hari jadi sebab tak nak bagi dua kali..takpe2..esok akak aku balik,,kteorang akan buat plan untuk berpadu pau bapak aku...hahaha

ok..totally hari ini adalah hari menggembirakan
saya berjaya mengumpul 5 orang yang hari lahirnya jatuh pd 10Jun..
eh bukan..6 orang la termasuk nenek saya

memang hari ini adalah hari yang sangat istimewa..
everything like heaven
semuanya kembali kepada kehidupan asal yang sungguh menggembirakan
dah xde gaduh2 dengan budak tu...hahahah
can't mention his name...

btw,,thanks for all the wishes and those doa ikhlas dari korang
really aprreciate it!!!

(^_________________________^)

No comments: