BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 21, 2014

orang jual insurans?

tadi balik awal dari biasa
disebabkan mengantuk ketika drive,
aku amat bersyukur bila ada kawan sms,emak call
ngantuk kot weh bawa kereta slow-slow pada cuaca panas

tibatiba,ada cal dari number 03-xxxx0000
akak ofis aku kata kalau ada banyak zero kat belakang selalunya bank atau orang jual insurans
so,aku reject jela call tu
lagipun sebelum ni ada je agen insurans call aku nak ual insurans nyawa
fobia aku
sekali lagi number tersebut call aku
berpaksikan kepercayaan bahawa call dari kawan2 yang guna fon ofis,
aku pun angkat

sekali,awok yang duduk kat kl sana ye call pakai fon ofis
cissss,,kedekut betoi
nak bergayut pun pakai fon ofis

kalau kena saman akibat guna fon sewaktu memandu selama 20minit,aku suruh dia bayar
bukan main menyembangnya ye
dah le kita ni bawak kereta manual
payah betul nak tukar gear

apaapa pun,
buat kawankawan yang number fon ofis berakhir dengan banyak number zero kat belakang,
kalau nak call aku,call la banyak2 kali
kalau call sekali je aku tak angkat
sebab aku takut itu adalah call utk iklan kredit kad,insuran dan bank
hohoho

No comments: