BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 2, 2014

kawan

serabut la weh kehidupan sebagai chambering student ni
rasa nak give up pun hado
macam-macam masalah kehidupan dengan chambering life ni lah
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...stress
lepas lulus ILKAP, ada ethics course pula yang menanti
kalau tak lulus,satu hal nak kena repeat
dalam masa sama nak kena buat dock brief or in house training sebanyak 14kali..14 kali okeh!
Letter of introduction kejadah tu lagi
BM exemption lagi
hodoiiii,,itu semua pakai duit ok
ohhh,,dan dlm AGM hari tu,depa gtau CPD point wajib untuk long call start july
*rasa nak mencarut

dalam keadaan berserabut sebegini rupa la kita memerlukan kawan untuk bercerita agar tak gila dengan serta merta
disebalik permasalahan hidup sebagai chambering student,
banyak lagi tekanan yang bisa buat guwa depress
kawan2 invite p majlis tunang dan kawen depa pun satu depression kepada aku..hahaha
belum hal mak aku mintak kakak ipar dan abang aku carikan jodoh untuk aku
banyak sangat hal dalam hidup ni,tak tahu yang mana satu patut difikir dahulu

tapi time nak cerita masalah tu
dan-dan browse contact number
eh,,takde kawan ke aku ni?

so,thank you lah pada kawan-kawan yang sudi mendengar rintihan hati aku
terutamanya Mohd I*****
yang hari-hari mendengar bebelan aku
kalau dikau baca ini,
ko menjadi kecintaan aku weh
di atas kebaikan ko terhadap aku
hahahaha

kepada kawan yang jauh nun di KL pun thank you jugak sebab pantang aku cakap aku sakit,pasti telefon aku berdering-dering
boleh i mengadu domba dengan free sat

tak lupa jugak chambie-chambie tepeng yg sudi berjumpa i untuk share beban di hati

kawan baik dari zaman skolah pun,thank you weh
selalu datang melawat aku bila beban atas bahu aku berat mengalahkan batu
*p/s: berus gigi purple ko aku simpan lagi.bertambah rindu bila nampak berus gigi ko tuh..hahaha

tengok,sikit je kan kawan yang aku ada
so,celah mana aku nak cari calon nak buat jadi jodoh?
ko cakap sama guwa sekarang!
hahahaha
*desperado gila bunyi nya

No comments: