BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 28, 2014

baiknya bos!

tadi kan,
dah siap buat hujahan balas,
dah hantar sesalinan pada court dah pun
malah,dah hantar satu copy pada lawyer pihak lagi satu pun
rasa macam kembang semangkuk bila bos check hujahan,
dia tak komen negatif pun
dia cuma suruh tambah ayat kat perenggan-perenggan tertentu
lepas betulkan,tros p failkan kat court
bangga jap okeyhhh
selalu kalau buat apa-apa,
paling kurang 3kali draft baru boleh print salinan bersih
rasa hebat sat
kahkahkah
padahal point pon bos bagi
ada hati nak rasa hebat
puii...

sekali lagi bos buat i rasa bangga bila dia mintak aku check kerja yang staff buat by referring to my previous file
rasa macam heroin sat
sebab dapat kepercayaan bos untuk jadikan kerja i sebagai sample
hikhok hikhok

ketung ketang ketung ketang dari pagi,
akhirnya pukul 5 eden berpeluang untuk berehar sambil bergosip dengan staf
kebetulan bos baru keluar dari surau
dia tanya-tanya pasal rumah aku
dia tanya kat gerik kawasan mana
berapa jam dari taiping
padahal sebelum-sebelum ni dia dah tanya
aku jawab jela kan
dah alang-alang memang nak curi tulang dengan cara menyembang
menyembang jela dengan bos kan
seterusnya,bos berlalu masuk dalam bilik dia
TETIBA!
bos panggil
kata bos "setiap hari Jumaat kalau kamu nak balik pukul 5 pun takpe"

walawehhhhhh,,
aku boleh balik gerik awal tiap2 minggu la ni?
best ah bos ni
*senyum lebar-lebar nampak semua gigi*

ini baru dapat permit untuk balik awal
kalau aku dapat peluang bergambo dengan tuan majistrest tepeng yang kiut miut tu,
mau pengsan aku gamaknya
*harap-harap mimpi tuan majistret yang gebusss tu malam ni*
HAK HAK HAK HAK galokkk!

No comments: