BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 11, 2014

tidak membazir atau pathetic?

tadi waktu selongkar almari beg dgn kasut,
aku ternampak sandal yang aku simpan
elok lagi tapi kulit dia dah menggelupas
atas dasar sayang nak buang sebab tak putus lagi tapi malu nak pakai sebab kulit dia menggelupas,
maka ianya berada dalam almari untuk sekian lama

disebabkan dia menggelupas tak sekata,
tiba-tiba timbul idea untuk sekata kan penggelupasan sandal itu
 kahkahkah..
macam desperado sangat kah?
pulun nak pakai
 aku kikis yang atas je
yang bawah malas
sebab bila pakai,nampak yang atas je kan

see,,dulu sandal ni berwarna merah,kini warna brown
hahaha
mak aku duk perli waktu aku pkai p pasar tadi
mak kata "kejap lagi kang ada org tanya beli kak mana selipar ni kak..cantik!"
aku pun buat-buat tak dengar
sayang kot nak buang
tak putus pun lagi

No comments: