BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 16, 2014

kawan lama

memang lama kawan aku ni
berkawan cukup lama
dari zaman sekolah
yang tak jemu-jemu melawat aku

aku duk uum,uum la dia p jumpa aku
aku p prektikal kat taiping,ke taiping la datang makcik ni
sekarang aku duk chambering,pun dia sudi datang melawat

kalau ikutkan,taiping mana ada tempat menarik untuk bawak dia jalan-jalan
tapi atas nama persahabatan,
duduk dalam bilik sembang pun dah menggembirakan hati 2 sahabat ini

2 tahun punya cerita kot
seharian bersembang pun tak letih
2tahun lepas kami duk cerita apa la yang akan terjadi bila dah habis belajar
sekarang kami duk runsing pasal kerja dan kawen
nampak sangat perbezaan masa

mokk,,tq sudi datang jumpa aku
i love you
nanti dah kawen jangan lupakan aku
and thanks juga bagi air zamzam

No comments: