BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 5, 2014

the highlights of 2013

kita sambung meh kisah 2013
disebabkan banyak sangat benda2 memorable yang berlaku serentak,
aku pun tak ingat sangat
termasuklah convo
tarikh convo pun aku ingat2 lupa
yang aku ingat awal bulan
then, bila tengok blog kawan2,
depa tulis 2 disember..mati2 aku ingat aku convo 4 disember
hahaha

ok,untuk convo aku p hari sabtu pagi
drive sensorang dalam hutan gerik,baling untuk sampai ke hutan sintok
sampai je uum,
p tengok orang convo
tung tang tung tang..esoknya hari ahad

bila ahad,ajak nana buat pre-convo photoshoot
tapi sampai hari ni aku tak dapat lagi gambar dari nana
btw, thanks najmi bg gmbr pre-convo


 dengan lecturer family law II
tak boleh recall ape nama madam nih..hahaha
kuang asam kan
tapi lctrer ni amat keibu-ibuan
time mengajar pun sayup-sayup je suara dia
selalu tertido bila dgr lecture dia
tapi nasib baik family law gua lulus



 nak dapat gambar macam ni,
brapa juta kali tah kteorg baling topi tu
oleh itu,,aku nak upload gambar ni sejuta kali jugak



ok, takat tu jela untuk pre event nya
moh kita ke hari convo
letih betei nak nunggu ke isnin weh

 dalam dewan
thanks to Aina

 time terima scroll
thanks to Fatin,rumate for 2 years



kita kan bertemakan hutan,
so,nah! official gambo dalam hutan
hahaha

ni stok berjalan ke kereta yg jauh gila
maka,kasut kat tangan sudah
kaki hanya mampu berselipa jepun

ini je yang mampu guwa upload
selebihnya,untuk tatapanbakal suami dan anak cucu

No comments: