BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 9, 2012

patah pinggang

semalam balik u
sampai je di uum
kena angkat barang2 adik di muamalat
angkuta la barang dia dari tingkat 1 ke tingkat 4
dia kena pindah bilik

sampai kachi
angkut barang sendiri pulak ke tingkat 4
barang2 dalam stor taknak banyak pulak
mak kata angkat la rilek2
nanti ambil sikit-sikit
lepas je babai ma dan papa
terus je aku angkat barang semua sekali kecuali rak

angkat bila-bila pun,still kena angkat jugak
baik angkat terus waktu tengah rajin
lagipun,
aku tak minat stail kemas sikit-sikit barang tak lengkap nih


siap je kemas semua, aku mandi
lepas tu,baring ats katil
perghhh,,memang heaven pinggang aku
serius sakit gilak pinggang
beg yang paling besar tu paling berat
aku angkat sorang2
dah la naik tangga
rasa nak terberak aku

bangun pagi ni
terus sakit2 badan
nasib baik kelas pukul 11 pg

No comments: