BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 9, 2012

nak update tapi

dari beberapa minggu yang lalu lagi
aku ada pelbagai cerita
tapi masalahnya
aku malas nak taip
macam2 cerita yang korang dah tertinggal
ewahhhh
baca ada orang tertunggu-tunggu kegiatan seharian aku
podahhhh
ko hengat ko fatin liyana atau hanis zalikha?
wekkk

ai ada cerita buah kerdas di kebun bapak ai
cerita bola hoki *ehem
cerita sambut bithday dayah ma'ribi
cerita buat forum
p jenjalan pusing kelantan sampai besut

tapi,,
nantilah daku cerita ye
tengah cuti ni
banyak halangan bila nak tulis blog ni
korang doa-doa la moga aku diberi kekuatan utk bercerita
bukan aku nak cerita sangat sebenarnya
tapi nak bagi ada record
senang nak rujuk bila dah tua esok2 time nk cerita kat cucu
kahkahkah

2 comments:

na-bi-lah said...

saya tau cerita bola hoki hehe

jau said...

hahaha...patut wktu isu bola hoki tgh trending,,jau cte je kt blog..org tanya,,suh je bce blog..blh up kan traffic..