BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 27, 2012

new syndrom

sejak aku demam hari tu,,
aku ada satu sindrom la
sindrom tak berapa nak bercakap dengan orang
tak berapa ramah
dan juga menjadi lebih ignorance

kalau dengan orang yang aku senangi pun,,
aku cuma banyakkan senyum je
bercakap nya tak sangat
aku rasa pelik bila kawan2 cakap banyak dengan aku
sebab aku tak rasa nak bercakap
dan aku tend to pandang tempat lain instead of bagi response
nak buat pergerakan muka pun malas

sms orang pun malas
cakap kat fon pun malas
senyum je rajin sikit dari kemalasan yang lain
mesti ramai orang annoyed dengan aku
sebab aku pun annoyed dengan sendiri sebab cakap takde nada
mendatar je
rasa nak sepak je kan orang camni
tapi apekan daya
aku tak rasa excited dalam semua perkara sekarang ni

harap maaf la ye =)

No comments: