BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Apr 27, 2012

tragedi jumaat

JKPS pasang radio di pagi jumaat
boleh kira sebagai tragedi tak?
bagi aku ianya tragedi sebab esok aku ada test

aku bukan stakat maki2 di alam maya
aku siap pergi berdepan dengan para JKPS suruh tutup radio di speaker tu
dia kata dia dpt kebenaran dari puan pengetua
untuk pasang that lagu for the whole day
aku tak tanya pun dia ada authority ape utk pasang lagu tu
aku cuma tanya boleh tak tutup or slow down?
gigih kan aku

kalau ye pun ko dapat kebenaran pengetua,
ko xde hati perut ke?
bkn pgetua wajibkan ko psg lagu2 tu
konon psg lagu nk suruh budak2 bgun pergi program
ko bom sekalipun DPP b.rkyt,,
kalau budak taknak pergi,
diorg tak pergi jugak
kalau diorang nk pergi,
awal2 lagi diorg muncul kat tapak program
sebelum subuh lagi gamaknya

lagipun,bukan aku sorg je ada test
dan bukan korang je hodup kat sini
aku duk sini pun bukan free
aku bayar kot
so,,tak payah nk buat gaya setinggan sangat
pfftt

No comments: