BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 28, 2011

thanks pada yang concern

raya puasa dah
raya deepavali pun dah
tak lama lagi raya haji plak
wahhh
tak sabar betol
duk berangan nak buat baju raya tapi macam takde kekuatan je nak buat
kekuatan fizikal mahupun kekuatan wang
ehemm
hahaha

bagi kawan2 yang tak berapa faham cerita aku jatuh bas hari tu
meh aku jelaskan sekali lagi
aku bukanlah jatuh tergolek2 dari bas seperti anda semua bayangkan
aku cuma jatuh iaitu terkeluar dari bas waktu bas tu berhenti tanpa aku rela
but still di kira jatuh walaupun jatuh secara berdiri ke luar bas tu kan?
sebab aku bukannya keluar tapi jatuh
tiba2 je badan aku dah kat luar bas
hahaha

terima kasih pada semua rakan2 yang concern
i'm fine
not injured at all,,physically
cuma nervous shock je


No comments: