BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 21, 2011

saya suka tengok perempuan bertudung

oit..oit
I bukan lesbo okay
tapi seriously,,
aku suka tengok perempuan2 yang pakai tudung macam fesyen sekarang


memang la aku pun bertudung jugak
tapi aku tak tahu la kenapa
dari tadika sampai sekarang,,
serabai je cara aku pakai tudung nya ha
so,,aku macam kagum ah tengok gadis2 pakai tudung kemas,cantik,ayu,phewit2 ni kan

kadang2 takleh fokus nak buat keje or belajar tengok perempuan2 yang v=cantik bertudung ni
sebab aku duduk sibuk fikir
macam mana dia pakai tudung/selendang ni ha?
cantik elok je kat muka dia
hahahaha

ermmm..
aku lagi suka sekarang ni sebab
semakin hari semakin ramai yang freehair mula bertudung dekat sini
sejukkk je mata memandang
waktu freehair pun dia cantik
tapi bila dia bertudung
perghhhh,,cantik,,cantikk,cantikkk gilossss
kalau aku laki,,aku nak buat diorang jadi bini
alhamdulillah diorang dah dapat petujuk muda2 ni
aku bila lagi?
bilalagi nak pakai tudung dengan proper
T_T

bila ada rakan2 yang freehair mula bertudung,,
kita tolong la support mereka
jangan nak bermulut lembik mengata2 mereka
sampai mereka rasa down..

memang rasa sejuk je bila tengok gadis2 muslimah waktu2 musim panas macam ni..=)

1 comment:

NADIA vs BERON said...

aku pun ala2 kau je weh! haha