BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 10, 2011

semangat lebih

kenapa sekarang hari-hari ko upadate?
hari tu kata waktu cuti takde idea

ala korang ni
tak payah banyak tanya la
kalau ko tengok aku tetiba rajin hupdate
tu maknanya aku baru lepas tengok bape sen nuffnang aku meningkat
hahaha
semangat dia lain tau bila tengok ada pertambahan duit dalam akaun nuffnang
semangat camne tuh?
macam sekarang ni la
update hari2 walaupun takde kesah penting..

well,,biasa la
aku kan mata duitan
tengok jumlah wang yang meningkat memang la menggembirakan
seolah-olah terapi hidup tau
tapi kan
jangan la korang tiba2 rasa
"taknak dah la klik minachi ni pnya nuff,,nanti dia kaya dulu dari aku"
bukan kah tangan yg memberi itu lebih baik dari menerima?
korang kan nak jadi orang yang mulia disisi Allah
ape salahnya ringan-ringankan tulang tangan tuk klik nuffnang di sebelah?
tak gitu kawan2 ku sayang?

dan,,
kepada rakan2 yang sudah banyak meng'klik'
terima kasih banyak2
jasamu pastiku kenang=)
semoga kamu akan dilimpahi rezeki yang melimpah ruah
aminnn..

No comments: