BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 6, 2015

Self reward

Setelah berhempas-pulas menghadapi hidup sebagai Pelatih Dalam Kamar @ chambering student lebih kurang setahun, kebanyakan budak law akan pergi bercuti untuk tenangkan jiwa sebelum kembali ke alam pekerjaan yang lebih mencabar
Tak kurang juga yang bagi hadiah kat diri sendiri
Ehem macam aku ni

Tapi nak beli hadiah kat diri sendiri pun rasa macam berkira-kira
Setelah dapat gaji terakhir as chambering student hari tu, aku pergi la beli baju kemeja baru kat ayah sempena nak buka sekolah
Memang la tak semahal duit yang ayah aku keluarkan utk support hdup aku as chambering student,
Tapi boleh laaaa,kain kualiti,senang sikit mak aku nak gosok
Lagipun anggap la token of appreciation atas segala budi beliau curahkan disamping itu juga sebagai hadiah hari jadi beliau yang akan tiba beberapa hari lagi
Kira berbaloi la harga baju tu.satu baju utk 2 event.hahaha.kedekut punya anak

Pastu,untuk diri sendiri,aku beli la kasut
Tak habis- habis kasut
Padahal sebelum tu duk pendam dalam hati nk beli handbag baru
Takde la mahal,sratus lbih je tp berat hati nak beli
Tapi bila time kasut, boleh buat rilek pilih dan tanpa fikir pergi bayar padahal macam mahal tak baloi
Lagi- lagi kasut duk kaki orang tak pandang bak kata kawan aku
Hahaha
Tapi nak buat macam mano,akak cintakan kasut melebihi benda lain
Pastu bila bawak blk rumah,kasut tu still dlm kotak dan dalam plastik aeon,sampai hari ni tak buka- buka,mak aku campak je tepi dinding
Hmmmm...

Pastu,aku dah lama duk pendam nak beli purse.purse handmade yg macam aku pakai sekarang
Tapi design lain la sebab pembuat purse tu dah start buat purse baru.yeayyy!
Meleleh air liur
Tapi mahal.dekat sama dengan harga handbag yang aku nak
Handbag besar,purse kecik,harga lebih kurang,
Terus rasa berbelah bagi nak beli ke tak walaupun sekarang ada diskaun free postage plus diskaun 10%

Bila ditimbang-timbang macam tak payah la beli purse walapun as self reward
Sebab aku ada lagi satu purse tak guna tapi aku lupa sorok kat mana dan malas nak cari
Sebenarnya kalau cari insyaAllah jumpa
So,macam rugi nak beli yg baru
Lagipun clutch yg beli kat langkawi tu pun bazir duit,beli tapi tak pakai sangat
Baru 2 kali pakai kot tapi tak ingat dah letak mana
Adoi laaa.
Inilah akibat asyik pindah randah
Ini semua salah chambering

No comments: