BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 22, 2012

saya bangga pernah menjadi sebahagian dari mereka

source: The Malaysian Bar homepage

sebelum ni duk tengok staff2 high court tepeng duk update pasal HC tepeng ni akan ditutup
ni baru secara rasminya terbaca pasal isu ni

kiranya la kan
lepas ni,
aku yang pernah practical di HC taiping ni akan menjadi sebahagian dari sejarah la?
siapa-siapa yang selalu baca blog aku mesti penah terbaca aku practical di court ni selama sebulan tahun lepas kan
tak caye?
nak bukti?
sat aku cari buktinya
see the board at the back of us?

kan? i tak propa kan?tgk board biru tu

tengok board besar gabak belakang kami tu..bukan potoshop.jgn runsing keh
so,cukup la kan bukti aku pernah menjadi kuli di mahkamah tinggi taping kan?
mana tahu anak korang belajar sejarah nanti,keluar gambar aku
kahkahkah

sedih siott high court taiping akan berkubur
mengapakah ini semua harus terjadi?
court ni sempah best even tak besar macam high court lain
staff-staff semua baik gila
stok boleh buat ko nangis time nak berpisah
diorang layan kita macam family sendiri
tak kira pangkat atau darjat
semuanya baik-baik belaka

i miss you high court taiping!
tolonglah jangan berkubur T_T

*orang update kesah hari raya yang gembira,aku update pasal penutupan court..baru lain dari yang lain kan..xdak la hangpa boring..cuma sedih je.tak sedih?lantak hampa

No comments: