BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 13, 2011

yakin itu penting

semalam,,
untuk ko-k
aku kena present undang-undang perniagaan
perghhh,,Bahasa Melayu siap kau
macam mana aku nak goreng
aku blaja in BI bisnez law itu
tapi untuk ko-k kena cerita in BM

aku redah je explain ape yang aku still ingat
bila siap part aku present,,,
lecturer suruh wakil dari setiap kumpulan kemukakan soalan
perghhhh...
soalan 1,,ok boleh jawab
soalan 2,mencabar sikit
soalan 3,,"errrr,,jap eh saya rujuk balik..nanti saya bagi jawapan",lalu lecturer menyampuk,,"takpe2,,take your time,,nak jawab next week pun takpe",,
ini memang kata2 yang iklas ke satu perlian?
then,,groupmate yang lain nak proceed denga topik seterusnya
but then lecturer berkata,
"saya berminat la dengan penjelasan awak tadi tapi saya ada tak faham yang part....boleh awak terangkan?"
haaa,,matilaaaa
"ok,,macam ni...bla..bla..bla",aku explain

habis je presentation,,
aku bisik kat groupmate aku
"weh,,sebenarnya aku tak tahu pun jawapan kepada soalan2 tadi..aku hentam je wei jawab tu..ko agak2 lecturer tahu tak aku tipu?"

kawan aku,"babeng ko,,muka konfiden je!!!"
HAHAHAHA


p/s:ada asaimen nak kena hantar hari selasa tapi aku tak siap touch-up and tak siap citation serta tak cari case untuk di attach...boleh tak aku buat konfiden je konon2 aku mampu siapkan walaupun aku ragu-ragu sebenarnya?hak3

No comments: