BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mar 5, 2011

kecewa?

korang kecewa ke aku dah lama tak update blog ni dengan serius?
tolong la jangan kecewa
kalau korang kecewa,,
aku lagi la kecewa dengan sendiri
sebenarnya tadi baru aku teringat
aku ada blog yang perlu diberi komitmen,perhatian dan juga kasih sayang
omaigodddd
ape dah jadi dengan aku ni
rasa macam dah terputus hubungan dengan alam maya dah

dah ala2 katak bawah tempurung dah aku ni
sebelum ni,,aku la penunggu setia facebook
tapi sekarang,,,
segala jenis gosip dekat fb tu aku tak tahu
bila orang cerita,,aku terpinga2
betul ke ni diri aku?

aku rasa macam dah takde life sebagai remaja
ape tah yang aku busy kan sangat
tapi aku sangat sure aku busy
24 jam tu rase macam 3jam je wei
gila pack la bulan march ni

bukan setakat tak sempat sapu sawang kat blog ni
nak sapu bilik pun aku kena sacrifice keje lain
contohnya,
kalau aku pilih untuk sapu bilik,
bermakna aku kena abaikan tanggungjawab untuk susun buku kat rak
begitu berharga sekali setiap waktu aku

gila lama dah aku tak tengok cerita HANI dan TIRAMISU secara online
lama jugak aku tak chat kat fb chat dengan kawan2
rasa macam dah terputus hubungan dengan semua orang
sekarang aku musykil
aku masih manusia atau tidak?
kalau macam ni la gaya busy nya
memang kena clash ar kalau ada pakwe
ni baru zaman belajar
belum zaman bergelar wanita berkerjaya
patut la ramai laki suruh para isteri jadi surirumah..

ok la
tulis entry ni pun dah makan banyak masa aku
sobssss,,,

!!!!testSSSS,, assignmentSSS, presentationSSS,,projectSSS!!!
berUBAN awal la aku kalau macam ni..

No comments: