BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 18, 2014

exam dan kawen

di usia 24 tahun ni,
bila bulan jun menghampiri,
topik hangat yang menghantui adalah topik kawen
bagi warga yang muda belia,
bulan jun ditakuti kerana musim exam
bagi golongan bujang macam aku,
bulan jun ditakuti kerana musim cuti sekolah
hangat dengan topik kawen
kita yang bujang akan menjadi sasaran keramahan orang sekeliling konon concern terhadap kita

dan,
sekarang ni aku nak exam
lagi beberapa hari
bila nak exam,
mula galok rasa nak kawen
setiap kali nak exam mesti angan2 nak kawen tu muncul
padahal kalau duk kerja,
takde plak duk berngan nak kawen
nampak sangat banyak gangguan syaitan dalam hidup aku ni
patut nak exam,kena buat amal lebih sikit
ni asyik berangan nak kawen je
hahahaha

kalau kawan-kawan rasa annoyingly different sifat aku sewaktu berjumpa,
fahamilah dikau bahawasanya aku mula galok bila nak exam
hahahaha

bila galok,maknanya nak exam
bila nak exam,mula la galok terlebih
maafkan hamba

No comments: