BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 8, 2014

Purse

Ada staff ofis aku cakap
"Eishhh,saya tak boleh la pakai beg duit sampai lunyai,koyak rabak"
Hahaha
Dia tuju kat aku ke?
Sebab bila aku tgk purse aku,mmg ada koyak kat bucu
Warna pun dah tah apa2
Kotor plak tu sebab purse aku jenis kain
Senang citer nazak la

Tapi aku sayang nak tukar purse ni sebab compartment dia best dan banyak
Senang nak letak pelbagai jenis kad
Terutamanya kad stesyen minyak..haha

Aku beli purse tu kat online blogshop
Memang berbaloi la
Takde la mahal sangat tapi tahan lama gila
Dah la custom made
Masalahnya kedai tu dah tak buat purse baru dah
Yela,owner dia dah kawen and baru je branak
Tak buat purse dah kot

Lepas owner dia kawen hari tu
Aku tengok dia macam buat comeback
Ada gaya macam nak buat purse balik,siap buat page sendiri
Aku pun gigih like sebab taknak terlepas purse baru dia
Tapi sampai sekarang,dah beranak,takde khabar berita pun
Haahaha
Geram je aku,rasa nak inbox je owner suruh kembali buat purse.haha

Tempat letak kad ada 16 slot
Belakang tmpat kad tu ada compartment utk letak duit
Tempat letak duit syiling pun luas
Yang paling best,kita boleh letak duit kertas tanpa perlu lipat
Kalau purse lain,muat2 je ruang letak duit kertas,susah nak bubuh duit time kalut dengan cantiknya
Msti kena lipat2 duit..tak suka aku
Hahaha

No comments: