BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 19, 2014

Ramadhan,jangan pergi

Kalau orang lain sedang excited nak raya,
Aku pula berharap raya lambat lagi
Aku suka ramadhan
Sebab aku boleh tido lena
Mungkin ramai yang tak setuju dengan aku,
Tapi itu la hakikatnyatak senonoh punya prangai kan
Ingat suka ramadhan sebab bukan ibadah yg penuh keberkatan rupanya sebab boleh syok tido

11bulan yang lain aku mengalami masalah untuk tidur
Susah la nak dapat tidur yang nyenyak walaupun sehari
Tapi alhamdulillah,waktu ramadhan ni la aku dapat tidur nyenyak
Tidur lepas teraweh,bangun bila sahur tanpa bangun di pertengahannya
Lama dah tak rasa nikmat tidur yang nyenyak macam ni

Orang kata ramadhan bulan untuk perbanyak ibadah
Tapi dah bulan ni je aku boleh tido,
Bagi la can aku tido
Sebulan je dalam setahun
Tido pon ibadah apa
Tak cukup tido, takde tenaga juga nak beribadah
Ye tak?
Hahaha* nak jugak menang

Btw,ada orang kata muka kiki kamaruddin macam muka aku
Sobsss
Harap-harap aku tak kena cemuh dengan masyarakat la kalau aku pergi mana- mana lepas ni
Takut masyarakat ingat aku kiki
Tapi kan,aku nafikan sekerasnya muka kiki macam muka aku
Tapi ada orang masih berkeras kata muka kiki macam muka aku
Aku tak faham part mana yg sama
Semoga orang yg dakwa muka kiki macam muka aku tu dapat petunjuk dan hidayah..hahaha
Kiki ni pon satu,kalo aku kena pukul sebab dia,siap la dia *nauzubillah

Other than that,
You yang suka baca entry i dari dulu tu,thank you ;)

No comments: