BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 13, 2012

seteresss

ok
stress sebenarnya
aku tak paham la
sejak bila bilik aku duduk ni semakin mengecik?
takkan la aku pulak yang makin membesar *denialprocess

yelah,,
semua benda dalam bilik ni aku langgar
setiap kali nak keluar dari bilik aku melanggar benda
langgar bucu katil la
langgar bucu rak novel,
langgar meja mesin jahit
terhantuk dekat meja setadi
tersepak iron board
tersiku almari baju
terodok pintu bilik

perghhh
setiap kali nak keluar bilik,,
ada aje yang aku langgar
dah le sekarang aku kerap ulang-alik keluar bilik sebab selsema kan
kena la p cari tisu la,
p bilik air la
sengsara lah

*nampak sangat bilik bersepah dan aku jalan tak pakai mata
nak salahkan bilik pulak
hahaha

2 comments:

ZURAINI said...

hahah. jgn terbunuh diri sendiri dlm bilik tu sudahh.,

jau said...

hahaha..InsyaAllah tak
hidup lg ni ;)