BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 6, 2012

biskut roti

ini makanan memang legend wa cakap lu
dulu waktu kecik gua hidup susah
daif bak kata bahasa melayu bombastik

sekarang pun bukan la hidup kaya
tapi senang sikit la dari hidup zaman penjajah
boleh la nak beli aiskrim cornetto tu
hahaha


hari tu aku kan balik kampung
bila pergi kedai,
terjumpa pulak roti yang keras gilos ni
roti ni la yang aku makan zaman kecik2 dulu
cicah dengan air teh panas ke

roti ni roti expired yang dikeringkan la aku rasa
sebab dia ada macam2 jenis roti yang keras
ada roti yang ada inti
ada roti yang kaler hijau,kuning

hidup susah kan
nak makan macam2 jenis roti,
beli jela roti yang maha keras ni
ada macam2 jenis flavour dalam tu

ni yang ada inti kacang
perghh,,
memang cari yang ni dulu la kalau nak makan

sedih kan hidup aku kecik2 dulu
tapi aku rasa bersyukur jugak aku hidup susah dulu
kurang2 aku jadi orang bila dah besar ni
walaupun tak dapat g blaja oversea
huhuhu

tapi kan,
atuk aku marah gila kot aku beli roti ni hari tu
dia kata orang tak makan dah benda macam ni
takde khasiat
dia suruh aku bunag bagi makan kat ayam
padahal waktu aku kecik dulu,
roti ni jugak la dia bagi makan
sekarang ni dan dan kata makanan ni tak berkhasiat bagai
hahahaha

No comments: