BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 17, 2011

balik rumah

mesti ada orang nak rejam aku bila baca tajuk aku ni kan
yela,,orang duk kalut dengan assignment bagai,,
aku sesuka suki je pulang ke rumah
ohhh waittt
aku bukan balik sebab nak lari dari assigment
but
fyi,,
assignment gua semua dah siap
test pun dah habis

then terasa gian pulak nak ponteng kelas
hahahha
boleh ke pakai word gian di situ?
sebelum2 ni aku mana ponteng kelas pun
maklum la
memang reserve quota ponteng untuk balik rumah
hehehe

saje la balik rumah nak makan durian
pesal? UUM takde orang jual durian ke?
alah,,
macam la korang tak tau
kalo balik rumah,,
boleh makan banyak
ayah beli kannnn
kalau nak makan banyak2 pakai duit sendiri?
peghhh,,memang kelat la rasa durian tu
takde nikmat manis buah durian tau
hakhakhak

No comments: